• ГОЛОВНА
  • PRODUCTS
  • PROMOTION
  • PRODUCTION
  • ПРО КОМПАНІЮ
  • БЛОГ
  • КОНТАКТИ
  • EN
  • RU
  • UA
    • БРЕНДИ ЯК ФРЕНДИ

      Кращий спосіб утримання і збільшення лояльності до бренду - це постійна позитивна комунікація зі споживачем. Говоріть hello частіше!



      PROMOTION

      Маркетинг подій - доступний спосіб комунікації брендів зі споживачами.

      ПОСЛУГИ PROсування

      ЯСКРАВО, СТИЛЬНО, ІНФОРМАЦІЙНО!

      Успішний бренд завжди на слуху. Ми знаємо про це і готові створити моменти якісного і доброзичливого спілкування Вашого бренду зі споживачем. Ми гарантуємо творчий підхід, оригінальні ідеї і чітку технічну організацію для заходів будь-якої складності.

      Команда HELLO PRO організовує промо-акції, що запам'ятовуються та тематичні заходи з метою ефективного просування ваших товарів і послуг на ринку. Ми готові для Вас залучати клієнтів і робити їх відданими Вашому бренду.

      МАРКЕТИНГ ПОДІЙ

      ПЕРСОНАЛ ДЛЯ ВИСТАВОК І КОНФЕРЕНЦІЙ

      Під час організації виставки і конференції не завжди є можливість вирішити всі питання своїми силами. Наша компанія готова запропонувати кваліфікований персонал для роботи на виставках і конференціях.

      Хостес на виставці або конференції привітно зустрінуть Ваших відвідувачів і нададуть всю необхідну інформацію.

      Стендистки на виставці проведуть необхідну консультацію, розкажуть про переваги товарів і послуг.

      Промо-персонал для виставок урізноманітнить звичну рекламу та налагодить комунікацію Вашої компанії зі споживачем.

      ПРОМОУШН У ТОРГОВІЙ ТОЧЦІ

      З метою збільшення продажів в торговій точці ми пропонуємо використовувати такі механізми:

      • Консультування;
      • Дегустація;
      • Семплінг;
      • Спреінг;
      • Подарунок за покупку;

      ПОШИРЕННЯ ЛИСТІВОК

      Роздача листівок (Ліфлетінг) – це розповсюдження рекламних матеріалів (листівок, флаєрів, буклетів) з інформацією про товари і послуги в торгових точках (магазинах, гіпермаркетах, торговельних центрах, торгово-розважальних комплексах) або на вулиці.

      НЕСТАНДАРТНИЙ ПРОМОУШН

      WALKBOARD

      Walkboard – це інноваційна послуга просування, яка поєднує в собі роботу промоутера і рекламного носія. Новизна і оригінальність ідеї Walkboard дозволить Вам ефективно і яскраво донести рекламне повідомлення до споживача.

      WALKBOARD – ДИВУЄ, ЗАЛУЧАЄ,  ЗАПАЛЮЄ!

      З WALKBOARD Ваші бренди як френди!

      ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО WALKBOARD

      ОРГАНІЗАЦІЯ ФЛЕШМОБІВ

      Захід, що збирає натовп людей, інструмент прихованого маркетингу, дозволяє зробити рекламу менш нав’язливою. Рекламний флешмоб привертає увагу до компанії, яка його влаштовує, не примушуючи зробити покупку, але залишаючи яскравий слід в пам’яті потенційного клієнта. Театральний, ексклюзивний і творчий характер акції дозволяє кожному відчути, що він живе в неординарному, творчому місті.

      ПРОМОУТЕРИ В РОСТОВИХ ЛЯЛЬКАХ

      Ростова лялька дуже привертає увагу і викликає позитивні емоції до рекламованого продукту/послуги, при цьому видно такого промоутера здалеку, що вкрай позитивно впливає на ефективність промо-акції. Також промо-акція в ростовій ляльці може супроводжуватися і роздачею листівок, буклетів і декламацією речівок за допомогою гучномовця, що буде також збільшувати ефект від акції.

      АУДИТ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ

      ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ

      В основі дослідження “Таємний покупець” лежить ідея отримання достовірного зворотнього зв’язку в місцях контакту персоналу з кінцевим споживачем послуг або товарів. В результаті візиту таємного клієнта замовник отримує інформацію про якість обслуговування, що допомагає реалізувати програми розвитку компанії, збільшити кількість лояльних клієнтів, зробити сервіс або продукт ще більш привабливими.

      ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАНЬ

      Проведення опитувань – це ефективний спосіб, щоб дізнатися та вивчити громадську думку. Виявити соціальні переваги. Для отримання відповіді на маркетингові питання, компанії необхідно вивчити потреби населення. Проведення опитувань принесе швидкий і якісний результат. Проведення опитувань або анкетування охоплює велику частину населення. Ми проводимо опитування в місцях масового скупчення людей. Це вулиці, великі торгові центри, магазини.

      МОНІТОРИНГ ЦІН

      Моніторинг вартості B2C послуг – це збір і систематизація інформації про застосовувані конкурентами ціни. Оперативне отримання даних про конкурентні ціни дає можливість своєчасно застосовувати маркетингові та рекламні рішення, здатні підвищити лояльність клієнтів.

      ПРИКЛАДИ НАШИХ ПРОЕКТІВ

      Promotion від HELLO PRO - це сотні успішно реалізованих проектів з різними завданнями, цільовими аудиторіями і бюджетами. Об'єднує їх те, що кожен з них яскраво демонструє потенціал нашої команди, передає стиль і атмосферу бренду і забезпечує його реальне просування.

      Заповнити бриф

      НАШІ ПОСЛУГИ МОЖУТЬ БУТИ КОРИСНІ ВСІМ. МОЖЛИВО І ВАМ)

      Кінотеатри;

      Ресторани;

      Клуби;

      Кафе;

      FMCG;

      Магазини;

      Бутіки;

      Виставки;

      Банки;

      Держ сектор;

      Політика;

      Фестивалі;

      Рекламні агентства;

      Виробники;

      Нерухомість;

      Телекоммунікація;

      Зв'яжіться з нами

      КОЛИ ЗАХОПЛЮЄМО РИНОК?)

      Ми готові, разом з Вами, демонструвати світові Ваш потенціал!
      Давайте разом залучати клієнтів і робити їх відданими Вашому бренду.





          Добре



            Добре

            Бриф

            На проведення промо-акцій

            01.
            Особисті дані
            02.
            Компанія:
            (назва, адреса, контакти)
            03.
            Найменування ТМ / послуги в підтримку якої проводиться акція (кампанія)
            04.
            Опис продукту / послуги:
            (раціональні та унікальні переваги продукту)
            05.
            Обгрунтування рекламної кампанії:
            (Які рекламні зусилля робилися раніше і які результати були досягнуті)
            06.
            Соціально-демографічні показники цільової аудиторії:
            (Стать, вік, рівень доходу, сімейний стан)
            07.
            Психографічні показники:
            (Стиль життя, поведінка в точках продажів, інше)
            08.
            Бажана поведінка цільової групи після проведення рекламної кампанії:
            09.
            Вид акції:
            10.
            Терміни проведення акції:
            11.
            Кількість промоутерів:
            12.
            Час використання промоутерів:
            13.
            Інший персонал:
            14.
            Обладнання та інвентар:
            15.
            Рекламні матеріали та їх кількість:
            (POS, подарунки, сувеніри, інше)
            16.
            Місце проведення акції:
            17.
            Необхідність оформлення дозвільної документації:
            (Узгодження з міською адміністрацією, дислокації, разовий торговий патент тощо)
            18.
            Необхідність розробки сценарію акції:
            19.
            Додаткові вимоги



              Добре

              Бриф

              На разработку промо товара

              01.
              Личные данные
              02.
              Цель изготовления промо товара:
              03.
              Целевая аудитория
              04.
              Необходимое количество единиц товара:
              (Хотим напомнить, что наша компания занимается оптовыми поставками промо товаров. Но возможно Ваш запрос предполагает исключение из правил, и мы сможем Вам изготовить уникальную единицу необходимого товара)
              05.
              Краткое содержание пожеланий по товару, которые считаете значимыми
              (Размер, цвет, функциональность, практичность, долговечность и др.)
              06.
              Необходимая дата получения партии промо товаров
              07.
              Бюджет на одну единицу товара
              08.
              Что было позитивного в прежнем опыте заказа промо товаров?
              (Ответ на этот вопрос, позволит нам иметь ориентир на Ваши ожидания)
              09.
              Что было негативного в прежнем опыте заказа промо товаров?



                Добре